Q-See Remote Client Software V 4.0.1 Specifikace Strana 216

  • Stažení
  • Přidat do mých příruček
  • Tisk
  • Strana
    / 232
  • Tabulka s obsahem
  • ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ
  • KNIHY
  • Hodnocené. / 5. Na základě hodnocení zákazníků
Zobrazit stránku 215
View Manager Administration Guide
216 VMware, Inc.
Using the View Manager Support Tool to Collect Diagnostic
Information
TheViewManagerSupporttoolletsyougeneratelogfilesandsetloglevelsthat
determineifyouwanttogeneratenormal,debug,orfulllogfilesfortheView
ConnectionServer.
To set log levels using the View Manager Support Tool
1OnViewConnectionServer,clickStart,clickAllPrograms,andclickVMware.
2 SelectSetViewConnectionServer
LogLevels.
3IntheChoicefield,type1fornormal,2fordebug,3forfull,or0toresetlog
settingstothedefaultvalues.PressEnter.
Thedefaultloglevelisdebug.
To generate log files using the View Manager Support Tool
1OnViewConnectionServer,clickStart,clickAllProgramsandclickVMware.
2 SelectGenerate
ViewConnectionServerLogBundle.
Thesupporttoolcreatesafoldercalledvdm-sdctcontainingthegeneratedlogfiles,
andplacesitonthedesktopofViewConnectionServer.
Using the View Manager Support Script to Collect Diagnostic
Information
UseViewManagerSupportScripttogeneratelogfilesforViewConnectionServer,
ViewClientandViewPortal,andViewManagerdesktopsrunningViewAgent.
Zobrazit stránku 215
1 2 ... 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 ... 231 232

Komentáře k této Příručce

Žádné komentáře